Sjekk også ut:
Fortsett å handle Gå til kassen

Spørsmål og svar

For at du enklere skal få svar på dine spørsmål, har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.

Når får jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter din bekreftelse på kjøp i kassen.

Kan dere sende pakken i oppkrav?
Nei, dessverre. Vi sender kun ut varen etter at orderen er forskuddsbetalt.

Jeg har betalt varene, kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?
Etter at betalingen er registrert hos oss, vil varene bli pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-3 virkedager fra vi har registrert betalingen. Sporingskode blir sendt til din e-postadresse.

Kan jeg hente varene selv?
Varene kan pr. i dag hentes direkte hos oss på utsalgsstedet vårt på Gjøvik.

Adresse:
Dun of Norway
Ringvegen 11
2815 Gjøvik

Det er en feil på varen jeg har mottat. Hva gjør jeg?
Send oss en mail til kundeservice@dunofnorway.no, så retter vi opp i det.

Jeg fikk ikke alle varene jeg betalte for. Hva gjør jeg?
Ta kontakt på kundeservice@dunofnorway.no, så hjelper vi deg.

Jeg ønsker å angre på kjøpet av en mottatt vare, får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?
Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale frakten for dette. Vi refunderer selvfølgelig prisen du har betalt for varen, såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen, som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er et viktig at du ikke bryter forseglingen på varer som du ønsker å angre på. 

Er prisene inkludert MVA?
Ja, alle priser i nettbutikken er inkludert MVA.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Nei, dessverre.

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
Ettersom pakken din er forskuddsbetalt, vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet, vil pakken bli sendt i retur til oss.
I slike tilfeller vil vi trekke kr. 200,- fra gjeldene faktura, i tillegg til returporto etter Postens satser. En evt. rest vil bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt.
Hvis du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Tar Posten på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail. Hva har skjedd?
Det hender dessverre av og til at mail fra oss stoppes i spamfilter. Det er helt umulig for oss å forsikre oss mot at dette skjer, og vi får heller ingen tilbakemelding når mailen stoppes. Ta kontakt med oss på kundeservice@dunofnorway.no , så hjelper vi deg videre.